söndag 12 september 2010

I could really need a wish right now..


Helgen har gått alldelens för fort igen jag hänger inte riktigt med i svängaran...

Igår kom syrran hem och vi hade det riktigt trevligt, sen när dom for hem så kom Frida och josef där vi åtta eller nio tiden minns inte riktigt hehe. VI såg iallafall en jätte bra film :D den nya otecknade Robin Hood. Filmen kanske inte var så där WOW BRA!! utan den var bra, det kanske var derför att jag var trött jusst då jag så filmen , så jag får se om den nån annan dag helt enkelt ;).

I morrn är det skola igen och jag orkar verkligen inte stiga upp tidigt varje dag i en vecka igen ;). Men men jag har en så underbar klass så den här veckan kommer nog bli lika bra som förra, hoppas bara vi inte har lika mycket plugg :P.
Strax ska jag börja plugga inför redovisningen imorgon sen blir det nog att se nån film tror jag :).

här nedan ser ni mitt schema och som ni ser så slutar jag tjugo i fyra och det gillas verkligen inte :(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar