söndag 7 november 2010

fyfan sluta klaga jag ska skriva....

jahapp nu klagas det över att jag inte skriver nått...men va fan ska man skriva om när man inte vet vad man ska skriva...skulle igentligen till Hassan idag men en sån snäll mamma som jag har tvingar mig att stanna hemma och städa mitt rum,Kaninburarna och plugga till provet på torsdag:(. Men livet är inte rättvist alltid så får helt enkelt vänja mig vid det helt enkelt...Men fan orkar inte plugga på en söndag!!:O

Igår blev det att umgås med Linnea och Josef alltid lika trevligt som vanligt :D.
Finns det nå mer att skriva..jo har ju varit novemberlov men det har gått för fort:( skolan börjar om redan imorgon..men som tur var så är vi lediga tisdag och onsdag :D.


underbara tjejer dom till höger :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar