onsdag 29 december 2010

Jag blir aldrig densamma som förut

Nu har jag fan bestämt mig!! Jag ska göra en tatuering och vill göra det nu! men måste skrapa ihop lite pengar först ;). Blev faktiskt lite chockad då jag sa till mamma att jag och sara ska göra en tatuering som ska handla om vår familj :D mamma ba ja du ska först ha fyllt arton....hon som nyss hade sagt att hon inte ville att vi skulle förstöra vår kropp med nå tatueringar, men hon blev väll gla att de skulle vara om familjen så :).

Nu är bara frågan vilken text ska jag ha och vart nån stans ska den vara....klurit ;)

har tänkt kanske några av dom här men är inte riktigt säker:
Family is where your story begins

No matter where life take you, never forget where you came from

You don't choose your family they are god's gift to you.

Call it a clan, call it a network, call it a tribe, call it a family. Whatever you call it, whoever you are, you need one.

Sen var den här också bra men har inget med familjen att göra:
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow

Vart tycker ni jag ska ha de?

I nacken?

Eller nån annanstans?

1 kommentar:

  1. Nacken är så himla fint!! där vill jag också ha nån vacker text :)
    Haha din mamma reagerade då bra ;) min mamma sa bara: du kan ju fråga vad din pappa tycker om tatueringar.... :S

    SvaraRadera