lördag 19 februari 2011

För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen

I går spenderades kvällen/natten hos moa med Julia,Mika och matilda. Där bjöds vi på super smarrig mat och en hel del andra go saker! :D Senare efter klockan slagit tolv eller den hann faktiskt gå ganska långt efter tolv så kom mikas pajk och var så snäll och skjutsade oss till stan där sen min fader hämtade mig hos julia.

såhär kan man se ut en fredags kväll, en ser helt borta ut sen en annan som gömmer sig för kameran ;)

Nu så spelas musik för fulla muggar och värmeljus är tända i hela rummet så nu är de myys på g , fast de finns ett litet problem...vem vill mysa!? Aja nu ska jag springa ner och poppa lite popcorna och dränka de i krydda sen ha nån good dricka till de, blir nog smarriiigt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar