torsdag 6 januari 2011

Don't Stop Believin

Blev en underbar dag med underbara vänner idag! :D Först gick jag på stan en stund och väntade på Julia och Tessan. Sen då drog vi vidare till Julias Lägenhet där vi bara chilla en stund innan jag och Tessan drog in till stan igen för att käka på Dallas med Josef,Matilda och Linnea:D Satt där i nån timma och käka och pratade en massa om minnen plus lite till. Efter så drog vi på Bowling där vi hade Otroligt roligt i två timmar, hahah våra underliga sätt att kasta bowlingklotet var ju ganska skoj fast jag tror dom andra tyckte vi var ganska konstiga men va vad de jag hade för nyårs löfte jo leva livet! Efter bowlingen så drog vi till Matilda och käka kladdkaka och pratade en heldel till :D

Så här kul tycker jag de är att bowla ;)

Fler Bilder finns på Linneas blogg om ni är nyfikna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar