fredag 14 januari 2011

How wonderful life is..

Kvällen har spenderats med underbara Brudar från klassen!Det blev att laga tacos till middag och sen spelade med andra ord...måste säga att jag suuuger på att förklara ord hahah!! Sen vid Sju drog vi vidare mot Bowlingkompaniet där de blev DISCOBOWLING! :D as skojj! Gjorde faktiskt 2 strikes och Lyckades till och med att kasta bowlingklotet bakåt istället för framåt :O hahah dog av skratt ;).
Förresten så va vi flickor riktigt hurtiga som gick från falkträsket typ och ända till Bowlingen! vet ni hur långt de är, dog nästan av kyla :O.

Önskade att jag inte glömde kameran så jag kunde visa en massa kort men lyckades ju inte komma ihåg de..måste bättra mig.

Sängen lockar förbannat mycket nu men jag vill ju inte gå och lägga mig så tidigt för då blir de bara närmare tills skolan börjar om igen :/.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar