onsdag 18 augusti 2010

Lasse Laser?

Hej det är Lasse Laser som skriver.. Igår var jag med Josefine eller nu mera kallad Mange myrslok ;). Vi satt vid datorn och gjorde lite quize på Facebook, alltid lika roligt att se hur man ska dö eller vad kompisar snackar bakom ryggen på en eller som igår vem som ligger under min säng t,ex och tydligen så ligger Obama under min säng :S. Men nu kan man undra vem fan är Lasse Laser, det vet fakiskt inte jag heller ;) tydligen så ska jag svara så när nån ringer till mig :P.

Nått roligt som händer idag? näe inte riktigt, blir att sitta i kiosken på Bränvalla idag med Linnea, fast det kan ju också vara roligt :P. Längtar mest till på Torsdag då Jag,Josefine,Sara och Frida ska på Stan, Ska äntligen köpa en Hårfärg men vet inte riktigt vilken jag ska välja :S.
Ska köpa nån av dom här två men vilken av dom?


Sen så ska jag även köpa nå ögonbrynsfärg, orkar inte måla mina varje morgon när skolan börjar om.

1 kommentar:

  1. Båda färgerna är fina!, men jag tycker typ den längst ner ;) men spelar ingen roll vilken du tar för båda kommer se jättebra ut på dig Lasse Laser!! :D

    SvaraRadera