söndag 8 augusti 2010

You Lost Me...

Som sagt så var jag med Tessan,Josef och Linnea i går och pratade och tog kort m,m. Vi gick även och hälsade på Sara och Frida som hade fest med kompisar vid badplatsen i klutmark. Jag,Tessan och Linnea Drog hem där vi ett tiden nån gången efter att ha följt Frida och Sara hem till Josef ;). Var faktiskt ganska scary att cykla hem i mörket särskilt skogsvägen :S men som tur var hade Tessan Lampa på sin cykel men den lyste inte upp så där jätte mycket, men bättre än ingenting :P.

Idag har jag inte gjort så där jätte mycket vaknade vid halv tolv tiden sen efter det har jag fikat sen suttit här framför datorn :P, Och har äntligen hittat den perfekta hårfärgen jag ska ha nu i höst och vinter :D.

Den här är det som hayden panettiere har på den här bilden. Har ingen aning om vad färgen heter men får väll söka efter en liknande på stan ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar