fredag 6 augusti 2010

Ser att jag är as dålig på att uppdatera här men nu när sommarlovet snart är slut vill man inte sitta inne vid datorn hela tiden och dega utan man vill vara ute i solen och sola och bada och vara med vänner så mycket som möjligt.
Igår blev det då att vara med kompisarna hela dan nästan. Först var vi och badade i selet där vi också bestämde att vi skulle äta tacos tillsammans, så då drog jag och tessan och josef till stan och köpte allt som behövdes till tacosen och drog sen hem till Josef där vi skulle äta. Sen efter vi ätit drog vi lite senare till Tessan och Julia där vi såg Saw II, Men det blev ingen film för julia för hon skulle fara och jobba :(.

Idag har jag då bara legat ute i solen för det mesta och försökt bli lite mer brun men det gick inte att ligga där allt för länge utan drog mig till skuggan efter att sett att det var 35 grader i solen :O. Nu ska jag då se ett avsnitt av the hills, har börjat se det nu efter att hört av tessan att det är tydligen jätte bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar