onsdag 10 mars 2010

10/3 2010

Hej och välkommen till min Blogg




Idag är det den 5 dagen på sportlovet. Har inte gjort något specielt för man kan inte göra så mycket när man går med kryckor. Varför jag går i kryckor är för att torsdagen två dagar innan sportlovet fick jag min knäskål urled andra gången ;P. Mamma var orolig för att jag skulle ha fått den urled när jag var på streetdance men inte det. För det konstiga var att jag fick den urled när jag gick hem med min syrra. Jag kände hur knäskålen började trycka åt sida och sen en sekund senare låg jag på vägen med knäskålen på vänstersida av det vänstra benet. Förra gången jag fick den urled var när en av mina kompisar och min syrra bildade hög på mig xP.Så ni bör tänka på det tills nästa gång man bildar hög att man vet aldrig vad som händer när man bildarhög på nån.Nog om detta.


Ikväll blir det då nått att göra då drar jag orh två kompisar till bion. Vi ska se Percy jackson- Kampen om åskviggen såg trailern för ett tag sen och den såg riktigt bra ut.

Men nu måste jag gå och duscha men innan jag går bjuder jag på en liten bild av filmen som jag ska se ikväll.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar