måndag 15 mars 2010

15/3

Blev ingen prao för mig idag eftersom man inte kan hjälpa till så mycket då man har kryckor. Blir ingen skola imorgon heller för då ska jag till sjukhuset och dom ska titta på min svullna fot, så då kommer jag missa ett till nationellaprov :( känns förjäkligt eftersom jag redan har missat ett.

Märkte för nån dag sen att trailern för Eclipse har kommit ut. Har inte titta på den än och kommer nog inte göra det heller för dom brukar visa alldelens för mycket på en trailer och jag vill inte veta vad som ska hända i filmen, det får helt enkelt bli en överaskníng ;). Men om ni skulle vilja se den så har ni länken här http://www.youtube.com/watch?v=S2HIda5wSVU som ni kan kopiera :P.

Har också hittat en super snygg tröja på ginatricot som jag måste köpa får hoppas att jag har tillräkligt med pengar för jag måste köpa ett par nya leggings också :P.



här ovan ser ni den :D att den är snygg!! Skulle passa super till ett par skinnleggings ;). Men vet inte riktigt om jag ska ha tröjan i brun, ska kanske ha den i den ljusblåa som också finns måste fundera lite :P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar