onsdag 17 mars 2010

17/3

Var med Theres,Josefine,Julia,Frida och sara igår. Var hos jag och sara först och käkade muffins som sara hade bakat med mamma, och lyssnade lite på gammla låtar från melodifestivalen. Sen så drog vi till Julia och theres och såg den nya serien 112-på liv och död. Det var riktigt bra och spännande kände mig riktigt peppad att bli ambulanssjuksköterska :P. Sen när vi såg klart det så skyndade jag och sara hem så vi skulle hinna se desperate housewives och frida och josefine följde med eftersom dom hade skotern kvar hos oss. Vart så glad då jag såg desperate housewives särskilt i slutet då bree,Susan,Gabrielle och lynette kom till Katherine och förlät henne efter allt som hon har gjort. Efter Desperate så gick jag upp och spelade sims 3 en stund kanske blev en halvtimme sen så gick jag och sovde.

Blev ingen skola idag heller hade inte fått nån taxiskjuts men imorrn blir det skola igen äntligen är så jäkla less och bara sitta hemma och inte göra nått :(. Men nu ska jag gå och se cougar town den nya serien på kanal5 får skriva mer sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar