fredag 12 mars 2010

12/3

Igår kväll blev det bara att sitta framför datorn. Snackade med Josefine om att vara med Linnea och Matilda nån gång i helgen så det kommer nog bli trevligt, beror bara på vilken dag min syrra kommer hem för jag skulle vilja vara hemma då hon kommer. Sen så såg jag på Hannah montana The movie den var faktiskt riktigt bra :). vid tio tiden så kom syrran hem från en kompis och då sa hon att hon skulle se Percy jackson och jag hade inget annat för mig så jag satte mig och såg den med henne och brorsan ;).

Idag händer det inget speciellt heller blir nog bara att sitta ute i det fina vädret här hemma en stund sen kommer jag nog bara snacka med vänner på datorn om nån loggar in snart :P.
Men nu ska jag nog gå och koka lite nudlar (om jag orkar...) och gå ut och sätta mig i solen en stund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar