måndag 10 maj 2010

Be carefull what you wich for.

Hjälp mig att välja!!. Hittat två snygga Jeans jackor men jag vet inte vilken av dom jag ska ha :S.
Ska visa dom i slutet av inlägget.
Idag var i allafall den tredje och sista dagen hos sjukgymnasten. Det gick bra och fick nya tränings uppgifter jag skulle göra tre gånger i veckan. Sen så såg han att mina fötter lutar inåt när jag går och då tycker han att jag ska skaffa några gympaskor som har högre sula längst in på foten, om ni förstår vad jag menar ;), Men inte vill jag gå omkring med sånna på stan :S.

Igår så var jag och sara med Frida och Josefine och vi såg en film som heter Orphan. Den var jätte bra men man dampar jätte mycket och ville bara gråta vid flera tillfällen för det var helt psycho tjej med i den. Tycker verkligen att dom som inte har sett den måste se den.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar