söndag 16 maj 2010

Mardröm!

Godmorgon!. Vaknade upp för några timmar sedan kanske efter att ha haft en jätte hemsk dröm.
Det började med att jag skulle fara till sjukhuset och hade måsta vara där elva för då skulle jag bli opererad. Men jag for hemifrån klockan elva och gissa vart jag bode helt plöstligt. Vi bode inne i coop :S. När jag hade kommit fram till sjukhuset så kom jag in i ett rum med en säng. Jag var jätte kiss nödig så jag gick på toan. Medans jag var där inne så hörde jag två sjuk sköterskor prata med mamma och pappa om jag verkligen ville göra det här och dom sa att det verkade som om jag ville det. när jag stod sen och tvättade händerna så kom en sjuksköterska in på toan. Hon frågade då om jag visste vad jag skulle göra och jag sa att jag var inte helt säker. Då berättade hon att jag skulle göra en Ballongsprängning!! om ni förstår vad det är ;) kan skriva om det sen. Iallafall så frågade jag henne om det skulle göra ont och hon sa ja det kommer göra ont, och jag skulle inte få nån bedövning typ :S. Sen så berättade hon att hon hade också gjort det en gång och hon sa en gång till, till mig att det kommer göra jätte ont och hon skrek nästan ut det. Sen så började jag gråta och sa att jag inte ville göra det och sen så vaknade jag :S.

Det hemska är att jag har drömt nästan en sån här dröm bara för nån dag sen men då ringde bara en kirurg till mig och sa att jag skulle komma och bli opererad :S. Men jag minns inte riktigt om jag for dit.

Men nu ska jag gå, ser att solen snart börjar titta fram så ska börja gå ut. Får skriva mer sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar