fredag 7 maj 2010

I wanna fly I wanna drive I wanna go

Veckan har varit faktiskt rätt så lugn, förutom då jag glömde bort att jag hade nationella på morgonen på onsdagen :S. Vi brukar ha sovmorgon på onsdagar så då när jag vaknade klockan åtta så kom jag på att vi har nationella klockan halv nio :S och det går bara en buss innan halv nio och den hade redan gått. Så jag skyndade mig upp och gjorde mig i ordning och sprang ner till pappa och sa att han var tvugen att skjutsa mig till skolan, och då var klockan tjugofem över och vi skulle börja om fem minuter och det tar typ en kvart att köra in till stan. Så jag ringde min engelska lärare och sa att jag glömt bort tiden så hon sa att jag kunde komma så fort jag kunde.
När jag väl hade kommit fram var jag så stressad att jag typ skakade :P. Men provet gick bra tycker jag, fick veta igår att jag har nästan vg i engelska så jag måste kämpa hårt nu innan dom sätter betygen. Idag fick jag då veta vad jag har för betyg i matte och vad jag fick på nationella proven i matte, Så nu känner jag mig ganska lugn för jag har g så jag slipper gå iv igen :P. Men får inte ta det lugnt för det måste kämpa in i det sista ;).

Idag så gick jag på stan med Theres och Josefine och tittade lite på kläder mm och jag har hittat en jätte fin jeans jacka på hm som jag vill köpa, men jag fick veta imorse att tessan (Theres) har köpt en likadan men hon sa att det var okej att jag också får köpa den om jag vill ;), hoppas hon menade det. Så imorgon sticker jag in till stan med moppen och köper den :D. Tessan köpte då en jätte fin typ puder rosa skolavslutnings klänning på Ginatricot och Josefine la undan en lika dan fasst i blå med blommor på :D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar