lördag 29 maj 2010

Hahahah...

Hahah asså fyfan börjar tänka på det nu.. Asså mitt bloggnamn är lite små sjukt. Namnet kommer iallafall från mitt mjukisdjurskanin som jag fick när jag var en liten bebis. Men det var inte då jag döpte den till Bunny not funny, utan det var för typ tre eller fyra år sedan då Josef och Frida var hos oss och jag och Josef slog på fjortis låten som alla nog känner till. Då tog josef min kanin ( eller om det var jag minns inte :P) och gjorde så att kaninen dansade till låten, lite snuskig dans var det iallafall men hur jävla roligt som helst. Sen så kom vi bara på namnet Bunny not funny :P. Nu när jag skulle starta den här bloggen så frågade jag josef om hon hade nått bra namn åt min blogg och då sa hon Bunny not funny så jag tog det. Så då vet ni historien om Bunny Not Funny.


Här har ni henne, Bunny Not funny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar