lördag 15 maj 2010

God natt

Har helt glömmt bört att skriva att min storebror markus fyller 23 år idag. Så idag har man varit spräng fylld med marängtårta som mamma bakade imorse:), den var supergod som vanligt.
Nu är klockan snart ett så jag tror jag ska börja dra mig mot sängen. Skjutsade nyss hem josefine efter att hon hade varit hos mig ett tag :). Vi hade det riktigt trevligt tycker jag ;). Vi satt först vid datorn och snackade lite spanska med matilda på msn ;) riktigt trevligt. Sen så spelade vi ett spel på facebook som jag säkert kommer börja sitta och nörda vid. Sen efter det gick vi ner och åt lite tårta som blev över, och pratade lite mer om vad vi måste göra till sommaren. Men nu ser jag att klockan har slagit ett så nu måste jag sova, Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar