måndag 19 juli 2010

I Can't Take A Breath With Out You

Kom nyss hem från grillning hos Frida och Josef med Tessan och Sara :D. Vi hade riktigt trevligt men det gick inte så bra för jag och sara när vi skulle försöka steka plättar på en morika ;P, dom vart bara brända och kletiga :(. Efter vi Grillat gick vi in och Spelade Fia med knuff och jag Vann!! :D. Det var typ första gången på länge som jag vann så jag känner mig ganska lycklig ;P, Två kom Sara och frida sen Trea kom Josef och Fyra blev Tessan. Medans vi spelade kom sen julia som hade varit och jobbat.

Nu ska jag nog se DreamGirls, blev inte att se det igår istället blev det ett avsnitt av Supernatrual :D. Förrästen Kick ass som jag såg igår var faktiskt bra och ganska rolig, Trodde den skulle vara jätte dålig men jag hade fel ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar