fredag 9 juli 2010

It All Begins With A Choice

Var ett tag sen jag skrev nu igen ;). Undertiden jag varit borta från bloggen har jag hunnit göra en heldel faktiskt. Sommarjobbet har tagit slut igår eller vi har en dag kvar i augusti. Sen så har jag sett Eclipse på bio och den var hur jävla bra som helst! Och Robert pattinsson är så snygg :]. Sen så har jag,sara,frida,Julia,Josef och Tessan varit och spelat fotboll på brännvalla några gånger, det har varit jätte roligt. Sen i förrgår fyllde min lillasyster Felicia 4 år :D, bara två år kvar innan hon börjar Förskola, Tiden går alldelens för snabbt :S. Får inte glömma att igår så var det första doppet i Selet med sara,frida,Julia,Josef och Tessan efter att vi hade spelat lite fotboll :P.
Det var nog allt som hänt vad jag minns iallafall :P


Ikväll Blir det Festivalen med kompisar i stan med karuseller om jag nu vågar åka dom värsta :S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar