söndag 18 juli 2010

Summertime

Idag var min morbror Magnus och hans tjej Theres och hälsade på med deras två barn Ida och Amanda, även Mormor och morfar kom :D. Vi satt ute en stund och fikade i trädgården tills det började blåsa rejält då började vi dra oss in. Sen när dom hade farit hoppade jag och sara lite studsmatta sen tog vi kort på kaninerna då dom var ute i löplinan sen efter det hamnade jag här framför datorn ;).

Snart är det strax mat sen så sticker jag och brudarna till selet och badar kommer bli riktigt trevligt särskilt att få träffa Julia det var ett bra tag sen sist nu.

Föresten så har jag glömmt att berätta att jag har kommit in på Omvårdnandsprogramet :D, Känner mig otroligt lycklig jusst nu, Tackade ja till erbjudanet idag iallafall :P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar