tisdag 20 juli 2010

Save The Hero

Fyfan så jävla ont i magen jag hade imorse, det kändes som om det var typ flera knivar som stack en överallt inne i magen. Kunde inte ens röra mig utan att det gjorde ont :S Försökte lägga mig i fosterställning men det gjorde fortfarande ont, och jag testade trycka lite på magen men det skulle jag inte gjort det blev typ bara värre :S. Men jag tvingade mig ändå upp från sängen fasst smärtorna jag hade men sen efter ett tag försvann det tack och lov. Så nu har jag gått in på internet och tittat om det kunde vara blindtarmsinfektion och då stod det att om man kunde lägga sig i fosterställning på rygg utan ha ont så hade man inte blindtarmsínfektion. Men jag la mig med fosterställning på sidan för jag kunde inte lägga mig på rygg för det gjorde så förbannat ont. Sen om jag gjorde för snabba rörelser så gjorde det ont också..

1 kommentar: