tisdag 13 juli 2010

It may be paradise... but it's no vacation

Var på stadsfestivalen både Fredagen och Lördagen med vännerna och nu är det tyvärr över men roligt har det varit iallafall, och karuseller har man åkt också båda dagarna men det som var sämst var på lördagen då den roligaste karusellen gick sönder.

I söndags så var jag och syrran med Frida och Josef och vi drog till ica och köpte glass,maränger och godis som sen Frida gjorde chokladsås till och vi gick ut på deras gård och hade en liten picknick och tjockade i oss nästan allt men lite kvar har vi :P. Sen så i går kom Maria och Johan,oscar och victor och hälsade på en stund sen när dom skulle fara då kom Tessan,Josef och frida till oss men vi drog nästan direkt till selet och bada och hade liten picknick där på den lilla stranden som finns där och åt chokladbollar som jag bakat och lite polly som tessan agit med sig, riktigt trevligt hade vi. När vi kom hem drog tessan och josef hem medans frida stannade och vi såg på en film som jag inte minns vad den hette... eller vänta nu kom jag ihåg den hette couples retreat en komedi film typ bra var den iallafall.
Men nu ska jag sluta skriva och gå upp och se några fler avsnitt av Supernatrual, är inne på säsong 3 nu avsnitt sju trorjag :P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar