onsdag 30 juni 2010

1 Juli

I förrgår var jag och syrran med vänner och grillade och var med deras små kattungar , Vi hade det riktigt trevligt. Sen så for vi hem där vid elva tiden nån gång för jag hade måsta gå och lägga mig tidigt så jag inte var död nästa dag för jag skulle upp tidigt och jobba. Men död var jag ändå, Vaknade klockan 22 över ett på kvällen och hörde värsta smällen och då frågade jag sara vad det var och då sa hon att det åskar och blixtrar :S. Så då kunde jag inte somna förrän där vid två nån gång.

Idag var det näst sista dagen på andra sommarjobbs veckan, det gick riktigt bra idag fick gjort en hel del faktiskt :P. Har inte så där mycket mer att säga så jag ska gå upp och se ett till avsnitt av en ny serie jag har börjat se, den heter Supernatrual och är otroligt bra och lite hemsk också :P.

Dean till höger är så snygg!! ;]

1 kommentar: