torsdag 17 juni 2010

18 juni

Igår så var jag och syrran med Theres,Josefine,Frida och julia och vi spelade lite krocket vann tyvärr inte men kom fyra tror jag det var :P. Idag så spelade vi också krocket men julia kunde tyvär inte vara med eftersom hon skulle jobba, så det var synd. Vann inte denna gång heller utan då kom jag sist :(. Eller jag kanske inte skulle gjort det för att då sara gick i mål så blev det lite oseriöst och vi fuskade lite så man vet aldrig :P.

Jusst nu så sitter jag här nere medans dom är uppe och ser nån film vet inte riktigt vad den heter men :P, den borde nog vara slut snart. För mig blev det då ingen film. Var inte sugen på film för att jämt när vi är med varandra så ser vi typ på film och det är ganska tråkigt för man pratar som inte så mycket, det blir mer typ att dom kommer hit vi sätter oss och ser film sen efter filmen är man trött och dom far hem. Nog för att det är roligt att se film men man blir så less då man gör det hela tiden. Sen var det också så här att sara ville inte fara till selet och titta där sen så hade vi tänkt att spela kort men det ville inte frida så då gjorde vi inte det, sen så började dom att snacka om att se film men det ville inte jag men det blev så att dom satt sig ändå att se film och jag hamnade här nere.

Men nu ska jag sluta att snacka om detta. Ser att klockan är ganska mycket och imorgon måste jag stiga upp tidigt för att jag måste duscha sen så ska vi till jonathans skolavslutning som är typ kvart i tio så vi måste sticka lite innan det.
Sen klockan tre så har Emma skolavlutning på Brännvalla för sista gången, Känns jätte sorligt :(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar