tisdag 15 juni 2010

I found myself in Wonderland

Igår så kom Julia,Theres,Josef och frida hit först så spelade vi lite Uno, vann tyvärr aldrig men jag kom tvåa en gång ;), annars så vann Frida en gång och Sara.
Efter vi spelat uno så bestämde vi oss för att se Alice i Underlandet som jag och sara redan har sett två gånger, men dom andra hade aldrig sett den så vi såg den helt enkelt igen :P. Men man kan typ se den filmen tusen gånger för den är så bra!
Hade igentligen tänkt att lägga in fler bilder från klutmark igår men jag kom på att jag inte har några fler bilder där ifrån som jag vill lägga upp. Nog för att det finns fler men dom är inte så där jätte intressanta, det är bara då vi åker linbana med mina små syskon :P.
Men ska försöka lägga in bilderna från Balen idag, måste bara vänta tills datorn där nere är ledig för det är där vi har alla bilderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar