lördag 26 juni 2010

26 juni

Nu var det ett tag sen jag skrev. Har hänt en hel del under tiden, som en sak har jag äntligen hittat en jeans jacka och köpt ett par jeansleggings också och köpt en bodylotion som luktar cocos av presentkortet jag fick från personalen på förskolan.
En sak till är att jag har börjat jobba och första veckan har redan gått, jobbar med Linnea och Carina och det har varit riktigt trevligt. Sen igår så var det midsommar och umgåst med Linnea och josef, vi Grillade tog kort och pratade. Känner att jag har jätte mycket att skriva om men då kommer inlägget bli alldelens för långt måste bli bättre på att skriva oftare så inte inläggen blir så långa. Men nu måste jag sluta lillsyrran ska sitta vid datorn. Ska snacka med linnea om jag kan låna lite bilder från igår så ni får se oss :P och min jeansjacka och leggings ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar