fredag 11 juni 2010

Fy fan vad jag är bra ;)

Idag så var jag och familjen på Saras student, måste säga att sara var väldigt fin i håret ;) tack vare mig så klart :P. orkar inte skriva så mycket mer får göra det imorgon då jag lägger in bilderna på henne från studenten men man vet alfrig dom kanske inte ens kommer in på bloggen ni vetju hur jag är med bilder. Jag skulle ju igentligen ha lagt in bilder från balen och öppethus på klutmarksskolan bilderna. Men jag ska göra så gott jag kan.

ikväll blir det iallafall att vara med Josefine och Linnea, kanske tessan också vet bara inte när hon kommer hem. Sen har jag försökt fått tag på Matilda men hon har på nått jävla Teliamobilsvar som jag får så damp på nar man har på det men,men det är inte hennes fel kanske hon har kanske slut batteri man vet ju aldrig :P. Nu ska jag sluta med att skriva innan inlägget blir allt för långt Skriver imorgon bajsbajs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar