söndag 13 juni 2010

Min hatt den har tre kanter...

Läste nyss på josefs blogg (http://takeyoudown.blogg.se) att hon var lite sugen på att spela kubb;), haha Josef det är jag med :P Måste snacka med dom och Tessan och Julia om dom skulle vilja göra det.
Spelade iallafall Skipbo för en stund sen med Andreas,Sara och Emma. Andreas vann sen kom Sara tvåa, jag trea och Emma fyra. Fan vad jag är dålig förlorare måste jag då säga, jag får så jävla damp!! haha :S. Men nu har jag snackat med Josef litegrann och fått veta att Tessan och Julia ska till deras syrra så det sket sig men det skulle iallafall bli att vi är med Josef och Frida :P. Men vi måste bestämma vem vi ska vara hos. Jag och Sara har då Planterat några planer som jag skrev till Josef men kan inte berätta för dom innan vi vet vem vi ska vara hos :P.

Har inget mer att skriva jusst nu men lägger in fler bilder från Klutmarksskolan här nedan.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar