måndag 7 juni 2010

Sista minuten köpet.

Idag blev det ett sista minuten köp för mig. Ni vet skolavslutnings klänningen som jag hade beställt från hm, jo sara hon skulle sy in den där den var lite stor. Mén våran symaskin är lite cp så den bara drog ihop tyget där nere på klänningen (vi hade klippt bort en bit där nere, annars var den för lång). Så det fanns ingenting att göra så tjugofyra över fem sprang vi till bilen och körde till hm innan det skulle stängas för att köpa en ny klänning (HM stängs kl 6). Vi kom fram nån gång innan sex och jag och mamma sprang nästan in på hm medans Andreas gick och tog ut pengar ;). Jag säger då bara en sak jag tror jag aldrig har letat eller handlat en klänning så snabbt, till och med när jag testade klänningarna jag tagit med mig till provrummet vände jag fel väg på för jag hade så brottom. Iallafall det blev två klänningar mamma köpte åt mig. Jag hade så svårt att bestämma mig på så kort tid och när man är stressad är det ännu värre. Så när jag kom hem testade jag dom och bestämmde mig för ena som mamma och sara tyckte jag passade i.

Tog ett närmre kort så ni kunde se mönstret bättre.



Förästen idag är en väldigt speciell dag, för idag fyller Theres 17 år, STORT GRATTIS!!!!! .Ett år kvar nu Tessan ;).

1 kommentar:

  1. det där är ju klänningen som Frida hade tänkt att köpa förrut ;)
    Men det var då jäkla tur att ni hann köpa en!! :O :D

    SvaraRadera