onsdag 16 juni 2010

Remember me

Fyfan så jävla hemskt och spännande det var igår ;P, det var ju fan jordbävning :S. Jag och Sara satt och så på Remember me sen mitt i filmen kände vi att det började skaka lite i huset, men jag tänkte bara att det var tvättmaskinen som dampade som vanligt :P men näe skakningen ökade och ökade bara, sen så kändes det som om det var nån som tog i huset och skakade om det rikigt ordentligt :S.
Sen gick jag in på Norran och läste lite grann och fick veta att jordbävningen var 3,6 på richterskalan och det är faktiskt mycket något som är rikigt mycket är 4,1 då tänk det var inte så långt ifrån. Sen hade även sos fått in flera larm från skelftehamn där dom var rädda att rönnskär hade sprängts i luften. Men det roligaste fick jag veta idag var att det var nån som trodde att Rysslan gick till anfall mot oss hahaha ;P. SLut snack om Jordbävningen..Filme jag såg igår var iallafall bra det bästa med filmen var att snyggingen Robert pattinson var med :D.

ikväll blir det nog att vara med kompisarna och spela uno ;). Får väll se vad dett mer blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar