fredag 9 april 2010

2010-04-09

Det var ett tag sen nu men har laggat sims 3 ett tag och varit med vänner så har inte haft sån stor lust :P men nu jäklar så drar jag igång igen ;).
Var nyss inne på facebook och gjorde en quiz om hur min framtid skulle vara, och då skulle jag tydligen flytta utomlands till antingen grekland,thailand eller indien och att någon kommer komma in i mitt liv och jag kommer aldrig att komma hem till sverige förrän vi gör slut :S. Men helt ärligt det kommer aldrig att hända ;) kommer nog inte klara av att bo så långt ifrån vänner och min familj. Så om jag träffar någon så får han flytta hit.

förgår så for jag och min syrra till Julia och Theres där Frida och Josefine också var. Där så såg vi på den nya komedin Old dogs med Robin williams,John Travolta och Seth Green. Den var jätte rolig särskilt en sak haha skrattar bara jag tänker på det.
För er som har sett den så kanske ni förstår vad men för er som inte ska jag inte avslöja något.
Idag så har jag och sara varit hos julia och theres och julia slingade saras hår mer blont tycker det vart riktigt bra, annars har jag mest suttit vid sims 3 ;).

Men nu ska jag och se en film tror nog det får bli En shopaholics bekännelse :P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar