onsdag 28 april 2010

Throw your hands up in the air..

Känner mig riktigt pepp för Nationella imorgon (Not!), men det blir det sista nationella vi har så det känns AWSOME! ;). Ikväll blir det då mäst att sitta och plugga, bara man inte hamnar framför teven eller datorn som kan råka hända ibland :P.
Kom på nu att jag har typ missat flera avsnitt av 112 på liv och död, så det blir nog att nörda det i helgen. Hah kom på ännu en sak att det är Grey's anatomy ikväll så det blir ändå så att jag kommer att hamna framför teven ikväll :P.
Är döds hungrig!! tur att det är god mat man får till middag :P, det blir hamburgare här hemma. Men nu ska jag fortsätta leta efter skolavslutningsskor på internet. Har hittat nada eller några har jag hittat men dom är alldelens för dyra :(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar