måndag 19 april 2010

Here it comes again

Var hos sjukgymnasten för en stund sen, gick riktigt bra fick vet hur jag skulle träna upp mitt knä. Då gäller det bara att tvinga sig träna varje da, måste be sara eller mamma påminna mig hehe.
Ikväll blir det nog att spendera dagen mäst framför datorn eller teven beror bara på vad det finns för bra program att se. Hade skrivit i förra inlägget att jag skulle visa kavajen jag ville ha men den fanns inte på internet men jag hittade då en annan fin som jag kan visa i slutet av det här inlägget.
Imorgon blir det att se på dansuppvisningen som Theres,Julia och Josefine och alla andra i dansgruppen ska visa upp, måste komma ihåg att ladda film kameran :P.



Gina tricot 399 :-


Hittade även denna snygga jeans jacka från Gina för 349 lite dyr men ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar