torsdag 22 april 2010

Torsdag

I tisdags hade Julia,Theres och josefine dansuppvisning på E4:an dom var jätte duktiga!! Var otroligt nervös för dom innan dansuppvisningen var kände ränt hur pulsen började dunka extra mycket. Skulle igentligen visat några bilder men det var lite för mörkt där inne och hade inte så bra kamera :( .
Efter dansuppvisningen så skulle vi fara hem och tessan och julia åkte med oss hem och Josefine och frida åkte hem med sin mamma, Roligt att veta :P.

Idag hade jag mitt första nationella prov i matte, Första gick skit (provet var upp delat i två delar) men det andra gick lite bättre kändes det som ;). Men det brukar bli så med det jag tycker gick bäst blir resultated dåligt och med det som går skit blir resultatet bra =P.
Imorgon får jag då veta vad jag får på svenskanationella känner mig jätte nervös inför det, men tror det kommer gå bra..

Var på hm i dag efter jag hade slutat och har hittat en fin beige jacka som jag skulle vilja ha, men då finns bara ett problem.. Vet inte vilken storlek som den har och det finns bara en av den jacka kvar och den sitter på en skyltdocka ;) så måste fråga dom som jobbar där om jag skulle få kunna testa den :P.
Men nu ska jag gå ut till kaninerna och ge dom mat innan dom hungrar ihjäl ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar