torsdag 29 april 2010

29/4

NU kan jag äntligen sova gott om natten :P har gjort färdigt alla nationella proven för i år :D Känns jätte härligt, nu slipper jag sitta och grubbla mig inför det nå mer. Eller jag kommer nu att grubbla över vad för betyg jag kommer få i matte :S.

Slutade klocka elva idag, då gick jag till sara och fridas klassrum och tittade på medans dom syr balklänning. Vid halv ett tiden gick jag in till stan och tittade lite på kläder,smycken och väskor hittade mycket snyggt ;). Sen när klockan slog ett så kom mamma och hämtade mig och vi drog till coop och handlade sen gick vi och tittade inne på mio möbelhuset ;). Efter att ha gått där en stund så drog vi vidare till mormor och morfar.
Kom hem för en timma sen och har sedan dess suttit här framför datorn...
Senare blir det nog att sitta framför teven säkert eller varför inte, kan ju fortsätta sitta framför datorn och gloo ;) Men ska dra ner och käka nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar