fredag 2 april 2010

Långfredag

Vaknade för en timma sen så nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på lite låtar som jag får jätte mycket sommar känsla av =D, Vilka låtar får ni riktigt mycket sommar känsla av? Skulle jätte gärna veta för jag lyssnar typ på fyra låtar om och om igen :P. Ser att alla moln börjar försvinna nu och det blir blått på himmlen så förmodligen så kommer jag få ännu mer sommar känsla då solen börjar titta fram ;).

Idag kommer min storasyrra hem och vi ska fira min lillasyster Lovisa som fyller sex år idag :). Så idag kommer man att bli aldellens propp mätt av all tårta =P.

Igår for både Josefine,Frida och Julia,Theres bort och dom kommer inte hem förrän på måndag så då får man väll hitta på nått annat att göra medans Frida och josefine är hos sin mormor och theres och julia är i sin farfars stuga.
Men nu far mamma och pappa iväg en stund så nu ska jag ner och duscha sen så blir det nog att sitta ute och sola en stund och lyssna på mer musik för nu har solen kommit fram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar