lördag 3 april 2010

Glad påsk!

Så härligt nu är det äkta vår väder här hemma soligt och varmt.
För en stund sen var mormor och morfar här och hälsade på och gav lovisa en födelsedagspresent en fin tjocktröja blev det, jag tror den var blommig har sånt dåligt minne =P. Efter det fikade vi kakor och bullar och känner mig riktigt sprängd efter allt godis plus fikat som man har käkat. Sen efter dom hade varit här en stund så for dom hem och då gick jag ut och solade lite granna. Men nu måste jag springa ner och äta om jag nu får ner nått i min propp mätta mage.
Men först hade jag tänkt att berätta att igår innan jag och sara skulle gå och sova så såg vi The young victoria och den var hur bra som helst och Rupert friend som spelar Prince Albert i den filmen är SÅ SNYGG!! haha. Måste visa en bild på han och hon som spelar Victoria här nedan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar