torsdag 1 april 2010

Påsklov

Kom hem för bara en stund sen efter att ha varit i skolan. Så nu har vi äntligen påsklov =D!!. slutade klockan tio i elva och då gick jag till syrran som går hantverks och hon håller på och syr sin balklänning. Satt då och tittade på medans dom sydde sen så klockan ett nån gång så kom mamma och pappa och hämtade mig.

Måste berätta en jätte gullig sak som hände imorse!. När jag och sara skulle gå och vänta på bussen på morgonen märkte vi att Theres och Julia stod där fasst tessan hade fått påsklov och julia går inte skola längre. Så då frågade jag dom varför dom stod här och då började dom gräva i sina väskor och i handen håller dom då i två förpackningar med godis i till jag och sara !! =D. Gulligt eller hur <3.

Ska ni göra på påsklovet da?, själv så ska jag först och främst sova riktigt mycket annars blir det att se mycket bra filmer och vara med mina underbara =).










Glad Påsk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar