fredag 2 april 2010

2/4

Nyss så for syrran hem har haft det jätte roligt medans hon var här. Man brukar säga att ett gott skratt förlänger livet då måste jag då säga att vi har förlängt det med hundra år.
Lovisa (min lillasyster) blev då jätte glad av alla presenter hon fick. Av mamma och pappa fick hon en picknickkorg och en liten docka. Lovisa hon älskar att pyssla så av maria (storasyrran) fick hon mönstersaxar,färggladapapper och glitter lim som hon kan sitta och pyssla med på dagarna.
Efter hon hade öppnat presenter så fikade vi glass med marräng och chokladsås och kakor förstsås =P. Så nu sitter jag här propp mätt och orkar inte tänka på allt påskgodis man kommer få imorgon.
PÅ tal om påskgodis ;) brukar era föräldrar gömma påskägg åt er som ni sen får leta? för det gör mina så ikväll säkert så gömmer dom påskägg med godis i som jag och mina syskon sen imorgon på morgonen får vi leta dom =). Det har vi gjort ända sen vi var små och det är jätte roligt. Så när jag blir större och har flyttat hemifrån och kanske har en kille så får jag tvinga honom att gömma ett påskägg åt mig ;).

Jusst nu så är jag inne och tittar på skor på internet måste försöka hitta nå snygga som jag kan ha till min skolavslutningsklänning. Har hittat ett par snygga men jag vet inte riktigt än dom var lite dyra tycker då jag ;P. Här nedan har ni då bilden på den.


449 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar