fredag 16 april 2010

All I Want Is Everything

Kom hem från stan för ca en timma sen. Gick på stan med Theres,Josefine och sanna vi tittade på lite skor och kläder :). Hittade en jätte fin kavaj på JC, men då jag tittade på prislappen så var den aldellens för dyr synd ville så gärna ha den :(. Men som tur är tror jag nog att det fanns en billigare på Ginatricot skulle ha gått dit idag men han tyvärr inte ska lägga in en bild på den så ska ni få se. Tessan hittade då ett par ur snygga rosa tygskor på dinsko skulle jätte gärna vilja ha dom också fasst blå. Har igentligen redan ett par tyg skor men märkte igår att dom hade gått sönder i tyget vid kedjan =(.
Ikväll blir det nog inte så mycket att gör syrran är hos några kompisar och har klassfest så då får jag hitta på nått att göra själv. Kommer säkert vara hur trött som helst ikväll efter som jag inte nästan har sovit nått i veckan har vaknat upp hela tiden mitt på natten. Men ska försöka hitta nån bra film jag kan se innan jag ska sova så jag iallafall har nått att göra. Något förslag på bra film?




Här ovan har ni tessans skor som hon kanske ska köpa får se hur det blir med det.
hade igentligen tänkt lägga in en bild på kavajen men såg att ginatricots hemsida håller på att uppdateras så det går snabbare och smidigare för oss som handlar. Får helt enkelt visa den en annan dag. Men nu ska fortsätta snacka med josefine på msn. bajsbajs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar